دوستان


طاقت بیار رفیق :)

شرح زندگی

سلام دوستای عزیزم...

میخاستم باهاتون خدافظی کنم. مرسی که تا اینجا با من همکاری کردین همیشه بهم سر میزدین....

همتونو دوس دارم و برای همتون آرزوی موفقیت میکنم انشاالله که همیشه سالم باشین و به آرزوتون....عشقتون برسین

کلا دیگه شوری برای سر زدن به این وب رو ندارم... بعد از اینکه بهم زدیم...

چون کلا این وبو درس کردم که درمورد اون بنویسم...ولی حالا دیگه اون نیس.......

این شعرو برای اون مینویسم و واسه همیشه این وبلاگو ترک میکنم:

بهم گفت که دوسم داره، بهم گفت منو میخاد

 

بهم گفت اگه پاش باشه تا ته حادثه میاد

 

بهم گفت که نفس هاشم اگه باشم میمونه

 

بهم گفت شور بودن رو توی نگام میخونه

 

دروغ گفت.........دروغ گفت

رضا صادقی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 15:14 توسط سمانه| |


Power By: LoxBlog.Com